sobota 1. února 2014

O mně a o blogu

Zdravím všechny milovníky jídla, vaření, pečení a experimentování v kuchyni :)

Jsem normální skoro třicetiletá holka, která má moc ráda čokoládu (a nejen ji) a která ráda vaří a peče :)

V kuchyni jsem se mamce motala už od mala. A protože moje mamka taky ráda (a výborně) peče, je jasné, po kom jsem ty geny zdědila :) Vaření a pečení je můj relax - zakončený něčím mňamózním :) Ještě jsem vám neřekla že i ráda jím? :)

Ráda dělám generacemi ověřené rodinné recepty, ale také ráda zkouším recepty nové. Když se mi pak něco nového nedaří (krém se srazí, těsto nevykyne), jsem naštvaná a říkám si: ,,Proč se nedržíš vyzkoušené klasiky?" V tu chvíli jsem rozhodnutá, že už nikdy nic zkoušet nebudu. A po nějaké době mi to stejně nedá a s novým receptem v ruce se vrhám do práce :)

Blogů o vaření a pečení je hodně, proč jsem se tedy rozhodla založit si ten svůj? Je to výzva. Není snadné poctivě každý recept popsat, přípravu zdokumentovat a udržet si frekvenci publikování minimálně jednou měsíčně. Proto obdivuji všechny bloggery, kteří publikují už pár let a doufám, že mi to také vydrží co nejdéle :)

Jako správná pečlivka pečlivá mám ráda ve svých věcech přehled. Proto bych zde ráda uveřejňovala svoje výtvory (jako takovou kroniku), popisovala recepty, psala poznámky a tipy (na co si dát pozor) atd. Ke každému receptu bych také ráda uveřejnila informace o době přípravy, výsledném množství a o ceně surovin, protože i ta je v dnešní době důležitá.

A teď už se do toho můžeme pustit.

Čokoholka :)


Žádné komentáře:

Okomentovat