úterý 27. května 2014

2014 May Daring Baker´s challenge - PAO DE QUEIJO

PAO DE QUEIJO - "Sýrový chléb"
Květnová výzva odvážných pekařů


























V květnové výzvě odvážných pekařů nás vyzvala Renata z blogu "Testado, Provado & Aprovado!" k upečení PAO DE QUEIJO, což lze přeložit jako sýrový chléb. Jedná se o pečivo, které je v Brazílii velmi oblíbené. Hlavní přísady tvoří sýr a tapiokový škrob, který pro mě byl velkou neznámou. Nikdy dřív jsem o něm neslyšela, a proto jsem se rozhodla nahradit ho klasickým bramborovým škrobem. A to byla chyba, neb se mi podařilo vytvořit úplně nové pečivo, ale s PAO DE QUEIJO mělo společný maximálně ten kulatý tvar.
Recept Renaty naleznete zde. Moje pečení připomínalo spíš "jak pejsek s kočičkou vařili", proto recept zveřejňovat nebudu a přikládám pouze zdokumentovaný postup.

A na závěr: moje "PAO ED QUEIJO" nechutnalo vůbec špatně :) 










Žádné komentáře:

Okomentovat