středa 18. března 2015

Můj první chleba


























Nejsem pekař, ale vyzkoušet domácí chleba mě lákalo už dlouho. A tak jsem si něco málo přečetla na netu, zaběhla do obchodu do Dejvic koupit ošatku na kynutí (200 Kč za ošatku na 1 kg chleba) a pustila se do toho. Informací a návodů na pečení chlebů je na netu strašně moc, nejvíc mi v začátku pomohl tento článek na blogu www.maškrtnica.cz. Konkrétní recept na český chleba jsem použila z blogu www.cuketka.cz (kvásek jsem si koupila v pekárně). Sice jsem s chlebem trochu bojovala (jako s každým receptem, který zkouším poprvé), ale ten výsledek... Myslím, že se povedl a hlavně chutnal fantasticky :)

Foto postup.
































































































































Žádné komentáře:

Okomentovat